Ut på prommenad!:D

Hej, ska ni ut på en långprommenad med Ella och kameran, haha. Nej, men ska ta lite bilder hade jag tänkt. Och när jag säger lite då menar jag typ 400.. hmm.. om man nu kallar det lite?


Jag skulle igentligen åkt till ikea i dag men vi ska ta det i morn när jag kommer hem i stället. Måste plugga till en stort jävla No - prov också, så jävla tråkigt alltså! I hate '' no ''! Hahah!


Bjuder i allafall på en bild innan jag går, tog den i september när vi var på klassresa. Gillar den faktiskt!:)





Som jag redan nämt, så är det stort copyright och jag copyright skyddar alla mina bilder, det är det som står i vänstra härnet av bilden.





Vi hörs senare!<3










hemsidan

Karolina Persson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0