Mot Sabina

HejHej, ska snart i väg till en kompis men hinner uppdatera lite innan dess. Ja, jag vaknade vid 8, hur trött som helst! Gick i allafall upp och hämtade tidningarna som stog i porten, hahah. 30 st aftonbladet, 30 st klick och 30 st hem eller vad den nu hete. Jäkligt tungt alltså! Typ minst 5 kg, hahah. Gick i allafall vid nio ut och delade ut dom. Var klar vid 10.15. Då gick jag och Ella hem, hon följde med mig, villket hon såklart alltid gör, söthund! Hon var i allafall superduktig. När jag kom hem sov typ fortfarande mamma och pappa. Så jag gjorde i ordning frukost till dom som dom fick, visst är jag snäll?:D Sen vi typ 11.15 gick jag och Ella och la oss, sen så sov vi till 14.30, typiskt mig att vända på dygnet menmen. Var så himla trött!


Men nej, nu ringde Sabina så nu måste jag ta och avsluta. Jag ska fota lite bilder på henne till hennes header på bloggen och sen hittar vi väll på något annat. Så nu drar jag och Ella, vi hörs sen, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0