Komma i gång på nytt

Hej, det var ett tag sen jag bloggade nu. Har inte haft varken tid eller lust. Men nu ska jag komma i gång igen, för jag älskar ju trotts allt att blogga!:)


Har i allafall gjort
lite nya kategorier och sånt. Vill få lite av en ny start kan man väll säga. Är dock inte riktigt klar än. Ska även ändra bakrunden. Och headern ska bytas ut, trotts att jag gjorde det för typ bara ett par veckor sen, hahah.


I morgon ska jag i allafall sälja aftonbladet på morgonen, inte direkt så jätte kul men vill käna lite extra pengar. Så det blir till att gå upp tidigt, är första gången i morgon så vi får väll se hur det går... hjälp! Jag är ju utav erfarenhet sen förut inte så duktig på att sälja... hahah. Ja, vi får helt tänkelt se hur det går. När jag sålde jultidningar förra julen, alltså julen 2008 så sålde jag typ till 4 - 5 personer... hmm.. ja vi lär se hur det går.


Efter det blir det nog en härlig ( om vädret är på min sida, har hört något om att det ska bli snö storm och det lät ju inte så kul.. ) långprommenad med Ella:) Och sen träning med henne och träning för mig själv. Villket är något som värkligen behövs efter julen och allt. Villket ju är två månader sen, men har inte riktigt kommit i gång som jag borde än. Så ska ta tag i det. Jag är inte överviktig eller så om ni tror att jag tränar för det, men jag älskar att träna!:D Och sen blir det såklart en massa bloggande också. Funderade även på att åka till sea hund & katt och köpa en spårlina till Ella, men vi får se hur det blir med det.


Men vi hörs sen. Ska sätta mig och fixa lite med designen och så. Så vi hörs sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0