Home from school

HejHej, nu är jag hemma från skolan, kom hem vid ungefär 15.30, så har varigt hemma ett tag. Aha, nu ska jag typ ut på en prommenad med Ella gumman<3 Sen blir det till att plugga, tråkig historia och matte... uschusch! Aha, i allafall, måste man så måste man. Nej, usch villket tråkigt inlägg detta blev.. bjuder på en bild på Ella när hon var 3 veckor och jag hälsade på henne för första gången, love you älzk!



Usel kvalité, är tagen med mobilkamera.. om ni undrar varför det står copyright Hundlivet så är det för att det är våran hemsida, besök gärna!:D
( klicka bara på Hundlivet )


Älzk 8 veckor<3 Samma sak när det gäller copyrightet, vår hemsida!



Aha, nu ska i allafall jag och Ella ut på en prommenad, hörs sen, hej!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0