Ben & Jerry's <3

Hej Hej <3

Sitter här och äter Ben & Jerry's :D  Seriöst, godaste glassen ever! Tittar även på körslaget och äter lite godis, tjockiiis...! hahha, nä, skämt å sida, men kommer typ ha gått upp 50 kilo tills i morgon...:S hahha, jaja, någon gång får man väl äta, inte sant? Gör det ju trotts allt inte speciellt ofta.

Dagen i dag har varigt relatift ointressant... Var med pappa på Media Markt och Elgiganten och kollade på ny diskmaskin ( hahha.. ) eftersom våran gick sönder i går. Köpte i allafall en på Media Markt. Sen så fick jag en till agility tunnel :D  Har sedan tränat med Ella, ätit middag och varigt på Willy's, ännu mer intressant va? hahha. Har inte gjort så mycket mer i dag.

I morgon ska jag ev.t till Hanna :D <3  Just det, skulle ju igentligen till stallet med Maja i dag och rida, men det blev tyvärr inte så :( För jag hade ont i huvudet och mådde inge bra på morgonen, villket säkert kunde bero på att jag satte uppe till halv fyra i natt... eftersom det gick över sen. Hade även inte hunnit ta upp mina ridgrejer. Men får bli någon annan helg i stället :D  Men uppdaterar kanske mer sen, Puss så länge <3









Jag vet, jag ser helt weard ( stavning? ) ut på sista bilden... men jag B J U D E R !



P U S S   S Å   L Ä N G E   <3



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0